#amaranmama Instagram photos and videos

Advertisement
My mom told me..
Kena hargai apa yg ada didepan mata,sbb org baik xdtg selalu..dan jgn cari yg sempurna,xkan jumpa.. #amaranmama
#maluapaboSSku
#tamansntosa
2

My mom told me.. "Kena hargai apa yg ada didepan mata,sbb org baik xdtg selalu..dan jgn cari yg sempurna,xkan jumpa.." #amaranmama #maluapabossku #tamansntosa

#Repost @teruna_kampung
• • • • •
Teruna Kampung bersama @fikryibrahim @izaraaishahofficial @budakijat @jalaludinhassan  di dalam rancangan Hotspot di tv @tv_okey

#hotspot2018 #tvokey #terunakampung #policeentry #amaranmama
0

#repost @teruna_kampung • • • • • Teruna Kampung bersama @fikryibrahim @izaraaishahofficial @budakijat @jalaludinhassan di dalam rancangan Hotspot di tv @tv_okey #hotspot2018 #tvokey #terunakampung #policeentry #amaranmama

Teruna Kampung bersama @fikryibrahim @izaraaishahofficial @budakijat @jalaludinhassan  di dalam rancangan Hotspot di tv @tv_okey

#hotspot2018 #tvokey #terunakampung #policeentry #amaranmama
0

Teruna Kampung bersama @fikryibrahim @izaraaishahofficial @budakijat @jalaludinhassan di dalam rancangan Hotspot di tv @tv_okey #hotspot2018 #tvokey #terunakampung #policeentry #amaranmama

Nk dgr llagu penuh tunggu esok malam di muzik2 semifinal tv3. 
#muzikmuzik33 
#semifinalmuzikmuzik33 #takdir&waktu
#amaranmama
#hazama
13

Nk dgr llagu penuh tunggu esok malam di muzik2 semifinal tv3. #muzikmuzik33 #semifinalmuzikmuzik33 #takdir &waktu #amaranmama #hazama

Nak dgr lagi??. tunggu esok 9.00 malam di TV3
#muzikmuzik33 
#semifinalmuzikmuzik33 #takdir&waktu
#amaranmama
#hazama
0

Nak dgr lagi??. tunggu esok 9.00 malam di TV3 #muzikmuzik33 #semifinalmuzikmuzik33 #takdir &waktu #amaranmama #hazama

Advertisement
Best sgt @mrhazama1 nyanyi dgn our beloved idol @khaibahar94.. Buat la single duet or nyanyi duet lg.. X puas dgr tadi masa konsert 11:11 #lazadasupershow...
#khaibahar #hazama #khaiBaharEmpire #amaranmama
0

Best sgt @mrhazama1 nyanyi dgn our beloved idol @khaibahar94.. Buat la single duet or nyanyi duet lg.. X puas dgr tadi masa konsert 11:11 #lazadasupershow ... #khaibahar #hazama #khaibaharempire #amaranmama

Advertisement
Hazama jumpa aku..aku penuhi permintaan dia utk selfie..hehehe
#karnivalmohgogar2018
#amaranmama 
#kamipelukiskomik 
#kpmb
3

Hazama jumpa aku..aku penuhi permintaan dia utk selfie..hehehe #karnivalmohgogar2018 #amaranmama #kamipelukiskomik #kpmb

Rehearsal for ICAF Mpop tonight. Jangan lupa datang support ! 
#amindancers #icaf2018 #dance #modern #amaranmama
1

Rehearsal for ICAF Mpop tonight. Jangan lupa datang support ! #amindancers #icaf2018 #dance #modern #amaranmama

Sempoi My Idola Nanti Jumpa Lagi Yerr .... #kurelakanjiwa #amaranmama #myidola #konsertpesona #maicheqmai #amanjayamall #sungaipetani #kedah #malaysia
3

Sempoi My Idola Nanti Jumpa Lagi Yerr .... #kurelakanjiwa #amaranmama #myidola #konsertpesona #maicheqmai #amanjayamall #sungaipetani #kedah #malaysia

Pagi yg indah ini. Termenung sendiri. Dok loqlaq pagi ni di Nasi Lemak Kopi O. Haa jumpa gak dengan penyanyi amaran mama ni. lol  tq @kyrashakira244 send pic. hahaha

#nasilemakkopio
#loqlaq 
#ngantokk 
#Amaranmama
12

Pagi yg indah ini. Termenung sendiri. Dok loqlaq pagi ni di Nasi Lemak Kopi O. Haa jumpa gak dengan penyanyi amaran mama ni. lol tq @kyrashakira244 send pic. hahaha #nasilemakkopio #loqlaq #ngantokk #amaranmama

Engkau kah orangnya yg telah di amaran Mama?

#Bilabosan
#Amaranmama
#Hazama
11

Engkau kah orangnya yg telah di amaran Mama? #bilabosan #amaranmama #hazama

Uncle @mrhazama1 Moussa akan tunaikan pemintaan Uncle... Lagu #amaranmama tunggu tau 
#suria10tahun
#SayyedMoussaAlkazim 
#moussarambutlurus
4

Uncle @mrhazama1 Moussa akan tunaikan pemintaan Uncle... Lagu #amaranmama tunggu tau #suria10tahun #sayyedmoussaalkazim #moussarambutlurus

Mamaku ada kata,
Pada satu ketika,
Awas datangnya seseorang,
Dia ada sakti,
Bikin duniamu,
Senang-senang saja bergoncang.
#amaranmama
#eecomel
#sixmonths
0

Mamaku ada kata, Pada satu ketika, Awas datangnya seseorang, Dia ada sakti, Bikin duniamu, Senang-senang saja bergoncang. #amaranmama #eecomel #sixmonths

Mamaku Kata,
Awasi Orang Itu,
Dia Kan Jadi Segalanya,
Membuat Kau Ketawa,
Dunia Akan Terluka,
Semua Di Bawah Kekuasaannya
#amaranmama
4

Mamaku Kata, Awasi Orang Itu, Dia Kan Jadi Segalanya, Membuat Kau Ketawa, Dunia Akan Terluka, Semua Di Bawah Kekuasaannya #amaranmama

Separuh Nyawa Ku... #Soya #MyGirl #AmaranMama
0

Separuh Nyawa Ku... #soya #mygirl #amaranmama

salam jumaat semua.amaran dari mama supaya membuat persembahan yang menghiburkan. terima kasih mama kami NORHAYATI BT MOHD MUSTAPPA.
#kompang5beradik_offical 
#k5b 
#amaranmama
#sayangemakkami
110

salam jumaat semua.amaran dari mama supaya membuat persembahan yang menghiburkan. terima kasih mama kami NORHAYATI BT MOHD MUSTAPPA. #kompang5beradik_offical #k5b #amaranmama #sayangemakkami

. . 
Sebalik tabir.
.
Sesi gelak tawa  @thecabins.my
. 
Seronok. Serious! Hahah.
.
p/s : vocal by @mohd_farizan
. 
#practice #bloopers #music #cover #amaranmama #thecabins
6

. . Sebalik tabir. . Sesi gelak tawa @thecabins.my . Seronok. Serious! Hahah. . p/s : vocal by @mohd_farizan . #practice #bloopers #music #cover #amaranmama #thecabins

Sinaran bahagia akan muncul di sebalik mendung yang gelap..... tabahlah bulat....dugaan demi dugaan akan kau tempuh demi MC........
#mepuntangpantingkanhidupaqu
#amaranmama
#asurrr
1

Sinaran bahagia akan muncul di sebalik mendung yang gelap..... tabahlah bulat....dugaan demi dugaan akan kau tempuh demi MC........ #mepuntangpantingkanhidupaqu #amaranmama #asurrr

Mama pesan... T balik KG bawak menantu utk dia...
Hmmm.. Ada jual kt tesco x menantu tu?
#pesanmama #amaranmama #temanlelakiupahan
8

Mama pesan... T balik KG bawak menantu utk dia... Hmmm.. Ada jual kt tesco x menantu tu? #pesanmama #amaranmama #temanlelakiupahan

Masih tak boleh move on dengan lagu ni  Di Amaran Mama by @mrhazama1 . Manis Xpress live busking setiap khamis jam 5.30pm @herowband_official  #herow #herowband #manisfm #livebusking #manisxpress #amaranmama
0

Masih tak boleh move on dengan lagu ni "Di Amaran Mama" by @mrhazama1 . Manis Xpress live busking setiap khamis jam 5.30pm @herowband_official #herow #herowband #manisfm #livebusking #manisxpress #amaranmama

Masih tak boleh move on dengan lagu ni  Di Amaran Mama by @mrhazama1 . Manis Xpress live busking setiap khamis jam 5.30pm #herow #herowband #manisfm #livebusking #manisxpress #amaranmama
16

Masih tak boleh move on dengan lagu ni "Di Amaran Mama" by @mrhazama1 . Manis Xpress live busking setiap khamis jam 5.30pm #herow #herowband #manisfm #livebusking #manisxpress #amaranmama

MUDAHNYA DENGAN BENGKUNG BERZIP!

Menarik kan?  mudah mommies ke toilet.

Bengkung ni wajib yer lepas pantang. Kesihatan dan kecantikan mommies kena jaga tau!

Dapatkan bengkung berzip Seri Mama dari kami. Cuma RM64 sahaja! *postage RM8*

#seriMama #bengkung #bengkungberzip #bengkungseriMama #amaranMama #ibupantang #ibubersalin
0

MUDAHNYA DENGAN BENGKUNG BERZIP! Menarik kan? mudah mommies ke toilet. Bengkung ni wajib yer lepas pantang. Kesihatan dan kecantikan mommies kena jaga tau! Dapatkan bengkung berzip Seri Mama dari kami. Cuma RM64 sahaja! *postage RM8* #serimama #

TAMPIL SLIM LEPAS BERSALIN.

Siapa tak nak kan?

Ni bengkung berzip untuk mommies.

Menarik kan?  mudah mommies ke toilet.

Bengkung ni wajib yer lepas pantang. Kesihatan dan kecantikan mommies kena jaga tau!

Dapatkan bengkung berzip Seri Mama dari kami. Cuma RM64 sahaja! *postage RM8*

#seriMama #bengkung #bengkungberzip #bengkungseriMama #amaranMama #ibupantang #ibubersalin
0

TAMPIL SLIM LEPAS BERSALIN. Siapa tak nak kan? Ni bengkung berzip untuk mommies. Menarik kan? mudah mommies ke toilet. Bengkung ni wajib yer lepas pantang. Kesihatan dan kecantikan mommies kena jaga tau! Dapatkan bengkung berzip Seri Mama dari

BENGKUNG BERZIP!
Menarik kan?  mudah mommies ke toilet.

Bengkung ni wajib yer lepas pantang. Kesihatan dan kecantikan mommies kena jaga tau!

Dapatkan bengkung berzip Seri Mama dari kami. Cuma RM64 sahaja! *postage RM8*

#seriMama #bengkung #bengkungberzip #bengkungseriMama #amaranMama #ibupantang #ibubersalin
0

BENGKUNG BERZIP! Menarik kan? mudah mommies ke toilet. Bengkung ni wajib yer lepas pantang. Kesihatan dan kecantikan mommies kena jaga tau! Dapatkan bengkung berzip Seri Mama dari kami. Cuma RM64 sahaja! *postage RM8* #serimama #bengkung #bengkun

Bila dah sleepy, tiba2 terdengar lagu #diamaranmama by #hazama dekat #tv3 #ajl31 begitulah jadinya... hehehehe... #AJL31 #ajl31 #diamaranmama #amaranmama #hazama #tv3 @ladyizreen
1

Bila dah sleepy, tiba2 terdengar lagu #diamaranmama by #hazama dekat #tv3 #ajl31 begitulah jadinya... hehehehe... #ajl31 #ajl31 #diamaranmama #amaranmama #hazama #tv3 @ladyizreen

Di Amaran Mama.. Attire by @suffiantugiman 
Nice photo @rz.works #Repost @rz.works with @repostapp
・・・
#amaranmama #hazama #rzworks #ajl31
6

Di Amaran Mama.. Attire by @suffiantugiman Nice photo @rz.works #repost @rz.works with @repostapp ・・・ #amaranmama #hazama #rzworks #ajl31

Sempoiiiiiiiiiiiii
#amaranmama

#ajl31
0

Sempoiiiiiiiiiiiii #amaranmama #ajl31

engkau orgnya yg telah diamaran mama... #AJL31 
pengantin baru.. #amaranmama
0

engkau orgnya yg telah diamaran mama... #ajl31 pengantin baru.. #amaranmama

Selamat pengantin baru Hazama dan Genervie Kam.
Foto kredit oleh Hlive
#hazama #amaranmama #congrat
11

Selamat pengantin baru Hazama dan Genervie Kam. Foto kredit oleh Hlive #hazama #amaranmama #congrat

nora lupe lirik 
#mentormelinia 
#amaranmama
9

nora lupe lirik #mentormelinia #amaranmama

Ini laguku kerana senang nak nyanyi dah demam kan...amaran umi supposedly ni,hep hep!maaf segala aksi yg annoying...sis xterpotong plk #AJLLaguku @tv3malaysia
#AJL31 #amaranmama #hazama #cover
6

"Ini laguku kerana senang nak nyanyi dah demam kan..."amaran umi supposedly ni,hep hep!maaf segala aksi yg annoying...sis xterpotong plk #ajllaguku @tv3malaysia #ajl31 #amaranmama #hazama #cover

Sempoi sempoi je abg kita ni .. #amaranmama#
2

Sempoi sempoi je abg kita ni .. #amaranmama #

AUDREY PLEATED TOP
soft green | grey | peach | pink | baby blue | black 
Measurement : como crepe 
Measurement details : 
Shoulder 15
Sleeve 22.5
Bust 37
Length 27
Armhole 9

Price : RM40 +
Postage RM7 SM
Postage RM10 SS
#jualanmega #jualanjualan #malaysia #bazarpaknil #pelajar #students #guru #kerja #penat #sakittuhdisini #amaranmama #bazarpaknil #alwayslook
0

AUDREY PLEATED TOP soft green | grey | peach | pink | baby blue | black Measurement : como crepe Measurement details : Shoulder 15" Sleeve 22.5" Bust 37" Length 27" Armhole 9" Price : RM40 + Postage RM7 SM Postage RM10 SS #jualanmega #jualanjuala

Betul kte mak ,,
Sbelum kahwin cari harta sndri dlu..ade kerja,bli krte sndri,bli rumah sndri,jdikan eset tok dri sndri dlu..Jgn 100% harapkn org lain lgi2 yg berjantina Lelaki.. Skrang sye mkin fham maksud mak 2..kalau la ade lelaki bwt hal egt sye kesah ke !? I can stand my own feet !! #AmaranMama
1

Betul kte mak ,, Sbelum kahwin cari harta sndri dlu..ade kerja,bli krte sndri,bli rumah sndri,jdikan eset tok dri sndri dlu..Jgn 100% harapkn org lain lgi2 yg berjantina Lelaki.. Skrang sye mkin fham maksud mak 2..kalau la ade lelaki bwt hal egt sye

Tidoq sambil dengaq lagu.. Paling fav skli lagu ni la... #amaranmama @mrhazama1
Best la.. Yg x dengaq lagi pakat dok dengaq kat utube na.. Ha k la bye.
0

Tidoq sambil dengaq lagu.. Paling fav skli lagu ni la... #amaranmama @mrhazama1 Best la.. Yg x dengaq lagi pakat dok dengaq kat utube na.. Ha k la bye.

Crik Hamper Dulu.. #bffMaybe#AmaranMama#Haterss#JanganKecam#
0

Crik Hamper Dulu.. #bffmaybe #amaranmama #haterss #jangankecam #

YND Inilah dia, yang dinamakan sahabat.. Kenalan dan bekerjasama dari tahun.. 2000 brother.. Seorang Hang yang dikenali sebagai @adsamad merangkap juga seorang lirisis yang berpengang kuat dengan tatabahas melayu.. #simbiosis nyanyian ella adalah lirik pertamnaya bekerjasama dengan aku.. #Amaranmama Nyanyian @mrhazama1  Adalah lirik keduanya bersama laguku.. #laguradio nyayian @fareezmentormilenia lirik ketiganya bersama laguku.lagi . Dan seterusnya.. Gabungan ini .. Akan terus bekarya.. Untuk pendengar pendengar semua.
3

YND Inilah dia, yang dinamakan sahabat.. Kenalan dan bekerjasama dari tahun.. 2000 brother.. Seorang Hang yang dikenali sebagai @adsamad merangkap juga seorang lirisis yang berpengang kuat dengan tatabahas melayu.. #simbiosis nyanyian ella adalah lir

#amaranmama 
mamaku ada kata
pada satu ketika
awas datangnya seseorang
dia ada sakti
bikin duniamu senang senang saja bergoncang
1

#amaranmama mamaku ada kata pada satu ketika awas datangnya seseorang dia ada sakti bikin duniamu senang senang saja bergoncang

Ingat pesan mama haha
#hafbros #amaranmama
3

Ingat pesan mama haha #hafbros #amaranmama

lagu fav dia ni. #amaranmama
2

lagu fav dia ni. #amaranmama

Mak sapa xtau kata ni..
#jook#amaranmama
2

Mak sapa xtau kata ni.. #jook #amaranmama

Mamaku ada kata
Pada satu ketika
Awas datangnya seseorang

Dia ada sakti
Bikin duniamu
Senang-senang saja bergoncang

Mamaku kata lagi
Awasi orang ini
Dia kan jadi segalanya

Membuat kau ketawa
Juga akan berduka
Dan dalam kekuasaannya

Engkau orangnya yang telah di amaran mama
Yang kan menpuntang-pantingkan duniaku
Engkau orangnya yang telah di amaran mama
Yang kan mencuri hatiku buat selamanya

Mamaku ada kata
Pada satu ketika
Cinta akan berkunjung datang

Tanpa engkau sangka
Dia di depan mata
Menyambut hatimu terbang pergi

Tanpa aku sangka
Kau di depan mata
Menyambut hatiku terbang pergi

Engkau orangnya yang telah di amaran mama
Yang kan menpuntang-pantingkan duniaku
Engkau orangnya yang telah di amaran mama
Yang kan mencuri hatiku buat selamanya

Orangnya yang telah di amaran mama
Yang kan menpuntang-pantingkan duniaku
Engkau orangnya yang telah di amaran mama
Yang kan mencuri hatiku buat selamanya

Engkau orangnya yang telah di amaran mama
Yang kan menpuntang-pantingkan duniaku
Engkau orangnya yang telah di amaran mama
Yang kan mencuri hatiku buat selamanya

#hotfm #hazamaaf9 #amaranmama
0

Mamaku ada kata Pada satu ketika Awas datangnya seseorang Dia ada sakti Bikin duniamu Senang-senang saja bergoncang Mamaku kata lagi Awasi orang ini Dia kan jadi segalanya Membuat kau ketawa Juga akan berduka Dan dalam kekuasaannya Engkau orangny

#diamaranmama @Regrann from ©mrsajai75 -  Lovely piano version by ©ajai911 for #amaranmama by #hazama #Regrann
0

#diamaranmama @regrann from ©mrsajai75 - Lovely piano version by ©ajai911 for #amaranmama by #hazama #regrann

YND Di Amaran Mama .. Piano version 
Working with this talented star .. @mrhazama1  is 'Awesome '!!!!!.. His favourite quote .. #jangankataabangtakpayung  So jgn kata juga 'abangtakpayung' 
#producerwriter  #songwriter 
#universalpublishing  #wakethebabyrecords 
#astro #malaysianartist #instagrammers 
#amaranmama  #wemakegoodmusic #instavideo
3

YND Di Amaran Mama .. Piano version Working with this talented star .. @mrhazama1 is 'Awesome '!!!!!.. His favourite quote .. #jangankataabangtakpayung So jgn kata juga 'abangtakpayung' #producerwriter #songwriter #universalpublishing #wakethe

Lovely piano version by @ajai911 for #amaranmama by @mrhazama1
0

Lovely piano version by @ajai911 for #amaranmama by @mrhazama1

Sy sudah sampai #asampedashirupajai anda bile lg.. Memang terbaik sehingga menjilat kuku dan telapak tangan.. Syarat nya kene hirup kuah dulu baru leh makan nasi #asampedashirup #kompempuashati #terbaik #jangancakapabangtakpayung #dontsaybrothernotumbrella #yunowadamin #amaranmama #penang #gelugoq #sgdua
14

Sy sudah sampai #asampedashirupajai anda bile lg.. Memang terbaik sehingga menjilat kuku dan telapak tangan.. Syarat nya kene hirup kuah dulu baru leh makan nasi #asampedashirup #kompempuashati #terbaik #jangancakapabangtakpayung #dontsaybrothernotum

YND Untuk battle pertama minggu ini  @fahmiesmail  akn membawa lagu #kurelakanjiwa dari lagu brotherku @mrhazama1  dan terima kasih hazama memberi moral support dan kepercayaan  untuk orak-arekkan lagunya... Tunggu ya semua.. #magicku  #amaranmama  #TeamAjai  #mentorlegend
11

YND Untuk battle pertama minggu ini @fahmiesmail akn membawa lagu #kurelakanjiwa dari lagu brotherku @mrhazama1 dan terima kasih hazama memberi moral support dan kepercayaan untuk orak-arekkan lagunya... Tunggu ya semua.. #magicku #amaranmama #

YND Pagi semua... Session pendengaran lagu baru.. @mrhazama1  @hafizsuip musim duo dah tiba.. #wakethebabystudio  #wakethebabyrecords #republikajai
15

YND Pagi semua... Session pendengaran lagu baru.. @mrhazama1 @hafizsuip musim duo dah tiba.. #wakethebabystudio #wakethebabyrecords #republikajai