@casanova_2x - CASANOVA

Casanova2xBookings@gmail.com

1.3M followers

353 following

Advertisement
My style is impetuous I’m “SO BROOKLYN “
436

My style is impetuous I’m “SO BROOKLYN “

There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be.I hope that doesn’t go over y’all heads
177

There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be.I hope that doesn’t go over y’all heads

YALL KNOW MY BODY WE OUTSIDE 🦍”SO BROOKLYN” OUT NOW FT @myfabolouslife ‼️LINK IN MY BIO
1.1K

YALL KNOW MY BODY WE OUTSIDE 🦍”SO BROOKLYN” OUT NOW FT @myfabolouslife ‼️LINK IN MY BIO

IM JUST REPRESENTING FOR THE BOROUGH THO‼️”SO BROOKLYN” FT @myfabolouslife DROPPING AT 12AM BROOKLYN I GOT US ‼️IF YOU REPRESENTING FOR YOUR BOROUGH TAG YOUR BOROUGH BELOW IM LOOKING TO SEE IF THATS A FACTS OR  CAP ‼️
3.1K

IM JUST REPRESENTING FOR THE BOROUGH THO‼️”SO BROOKLYN” FT @myfabolouslife DROPPING AT 12AM BROOKLYN I GOT US ‼️IF YOU REPRESENTING FOR YOUR BOROUGH TAG YOUR BOROUGH BELOW IM LOOKING TO SEE IF THATS A FACTS OR CAP ‼️

STORY OF MY LIFE..NEVER AGAIN!!!
1.1K

STORY OF MY LIFE..NEVER AGAIN!!!

BROOKLYN BROOKLYN BROOKLYN!!!
238

BROOKLYN BROOKLYN BROOKLYN!!!

Advertisement
ME:FABOLOUS KILLED HIS VERSE 
MAINO:IM GONNA GET HIM ON THE REMIX
362

ME:FABOLOUS KILLED HIS VERSE MAINO:IM GONNA GET HIM ON THE REMIX

I’m soooo brooklyn I to sign___with jay ayo “HOV good looking 🦍
by: @5thave_native
369

I’m soooo brooklyn I to sign___with jay ayo “HOV good looking 🦍 by: @5thave_native

Advertisement
MISS YOU MY BROTHER THINGS WILL NEVER BE THE SAME UNTIL THEY FREE YOU HAPPY B DAY @taxstone I WONT LET YOU DOWN..IF YOU WAS HOME IT WOULDVE BEEN LITTTTTTTT BE SAFE THO🤙
278

MISS YOU MY BROTHER THINGS WILL NEVER BE THE SAME UNTIL THEY FREE YOU HAPPY B DAY @taxstone I WONT LET YOU DOWN..IF YOU WAS HOME IT WOULDVE BEEN LITTTTTTTT BE SAFE THO🤙

MOOD FROM NOW ON IM DONE...
190

MOOD FROM NOW ON IM DONE...

“ If you're not as hungry as I am, we can't eat together.”I hope that dont go over y’all heads
By: @Lekexiv
354

“ If you're not as hungry as I am, we can't eat together.”I hope that dont go over y’all heads By: @lekexiv

Every mountain top is within reach if you just keep climbing 🧗‍️ I just wanna thank “AFRICA” for embracing me and treating me like family from the start.My name is my name “OLUWACASANOVA” !!!!
 by: @5thave_native
235

Every mountain top is within reach if you just keep climbing 🧗‍️ I just wanna thank “AFRICA” for embracing me and treating me like family from the start.My name is my name “OLUWACASANOVA” !!!! by: @5thave_native

YOU SOOOO INSPIRING  8/16/19
86

YOU SOOOO INSPIRING 8/16/19

I AINT THE KING OF NEW YORK CAUSE I DONT WANNA BE.BUT I COULD PAINT THE CITY FOR YOU WANNA B’SSS.I HOPE THAT DONT GO OVER YALL HEADS IM “OUTSIDE” GETTING MY 🦍 ON ..FAMILY🤞FREE SNIPES FREE DICKWOLF FREE ANGRY FREE ! FREE TAX STONE FREE BLACKO FREE BRASH 3067 APE OUT THE YOU KNOW!
311

I AINT THE KING OF NEW YORK CAUSE I DONT WANNA BE.BUT I COULD PAINT THE CITY FOR YOU WANNA B’SSS.I HOPE THAT DONT GO OVER YALL HEADS IM “OUTSIDE” GETTING MY 🦍 ON ..FAMILY🤞FREE SNIPES FREE DICKWOLF FREE ANGRY FREE ! FREE TAX STONE FREE BLACKO FREE BRA

IM OUTSIDE AND IM HEAVY HANDED 🦍
2.3K

IM OUTSIDE AND IM HEAVY HANDED 🦍

IM A AFRICAN,PANAMANIAN JAMICAN FUCK DONALD TRUMP
213

IM A AFRICAN,PANAMANIAN JAMICAN FUCK DONALD TRUMP

IM NOT A GANGSTER
IM NOT A PUSSY
IM NOT A TRAPPER 
IM NOT A RAPPER
IM A “BUSINESS” MAN
580

IM NOT A GANGSTER IM NOT A PUSSY IM NOT A TRAPPER IM NOT A RAPPER IM A “BUSINESS” MAN

LETS NOT FORGET I WENT TO “SHITTA” A PROJECT IN NIGERIA AND FELL IN LOVE WITH MOTHER AFRICA.THEY EVEN NAMED ME OLUWACASANOVA ,I SOON COME BACK FAMILY
2.2K

LETS NOT FORGET I WENT TO “SHITTA” A PROJECT IN NIGERIA AND FELL IN LOVE WITH MOTHER AFRICA.THEY EVEN NAMED ME OLUWACASANOVA ,I SOON COME BACK FAMILY

I use the be the problem now they are allowing me to be the solution.I hope that dont go over their heads congresswoman
225

I use the be the problem now they are allowing me to be the solution.I hope that dont go over their heads congresswoman

It has been said, 'time heals all wounds.' I do not agree. The wounds remain. In time, the mind, protecting its sanity, covers them with scar tissue and the pain lessens. But it is never gone.I hope that dont go over y’all heads
373

It has been said, 'time heals all wounds.' I do not agree. The wounds remain. In time, the mind, protecting its sanity, covers them with scar tissue and the pain lessens. But it is never gone.I hope that dont go over y’all heads

My son graduated today  @officialgiggs I made it....What’s understood doesn’t have to be said 🤞
381

My son graduated today @officialgiggs I made it....What’s understood doesn’t have to be said 🤞

IM BIG MAD RIGHT NOW..
1.3K

IM BIG MAD RIGHT NOW..

AINT NO PARTY LIKE A 2 PARTY CAUSE EVERYBODY TAKING SHOTS 🥃HAD TO SHOW HIM WHAT THAT DUSSE DOOOOOONAH HE REALLY CRYING THO I FEEL BAD FOR THE CUZ
2.5K

AINT NO PARTY LIKE A 2 PARTY CAUSE EVERYBODY TAKING SHOTS 🥃HAD TO SHOW HIM WHAT THAT DUSSE DOOOOOONAH HE REALLY CRYING THO I FEEL BAD FOR THE CUZ

WHEN SHE WAS BORN I WAS IN SOLITARY CONFINEMENT I AINT GOING BACK AND I AINT JUST RHYMING...
1.9K

WHEN SHE WAS BORN I WAS IN SOLITARY CONFINEMENT I AINT GOING BACK AND I AINT JUST RHYMING...

THIS AINT NO BACK END...YOU WAS THE MAN LAST YEAR WHAT HAPPENED TO ALL THAT TRAPPIN ⁉️
269

THIS AINT NO BACK END...YOU WAS THE MAN LAST YEAR WHAT HAPPENED TO ALL THAT TRAPPIN ⁉️

MEEK:WHATS IN THE BAG ?
ME:2 ROLEX’S 20k AND A PATEK 
MEEK:THATS IT?!!🤨
ME:YEA NIGGA!!
MEEK:YOU GOTTA GET UR SHIT UP
ME:THEN PUT ME ON THAT TOUR!
MEEK: 🤔🤔🤔🤔
ME:🤨🤨🤨🤨
870

MEEK:WHATS IN THE BAG ? ME:2 ROLEX’S 20k AND A PATEK MEEK:THATS IT?!!🤨 ME:YEA NIGGA!! MEEK:YOU GOTTA GET UR SHIT UP ME:THEN PUT ME ON THAT TOUR! MEEK: 🤔🤔🤔🤔 ME:🤨🤨🤨🤨

“FREE AT LAST”
141

“FREE AT LAST”

THE LOOK ON MY FACE WHEN YOU FINALLY SEE THESE NIGGAS DONT EVEN COUNT...
263

THE LOOK ON MY FACE WHEN YOU FINALLY SEE THESE NIGGAS DONT EVEN COUNT...

JUST BECAUSE YOUR FREE DOESN’T MEAN YOUR FREE @meekmill SITUATION WILL SHOW YOU THAT.I HOPE THAT DONT GO OVER YALL HEADS..
221

JUST BECAUSE YOUR FREE DOESN’T MEAN YOUR FREE @meekmill SITUATION WILL SHOW YOU THAT.I HOPE THAT DONT GO OVER YALL HEADS..

HAVE YOU EVER THOUGHT OF SUICIDE ON A JAIL CALL WHILE YOUR MOTHER CRIED? I DID...WORST FEELING EVER! I HOPE THAT DONT GO OVER YALL HEADS
523

HAVE YOU EVER THOUGHT OF SUICIDE ON A JAIL CALL WHILE YOUR MOTHER CRIED? I DID...WORST FEELING EVER! I HOPE THAT DONT GO OVER YALL HEADS

@audiomack I can’t wait
82

@audiomack I can’t wait

WE ARE NOT THE SAME,I GOT MINES FROM BLOOD,SWEAT AND PAIN NOT OFF STREAMS.ON GOD MOST OF YOU NIGGAS CANT SAY THE SAME.WITHOUT RAP YOU NIGGAS WOULD BE DONE DONE BUM BUMS  “FACTS”
320

WE ARE NOT THE SAME,I GOT MINES FROM BLOOD,SWEAT AND PAIN NOT OFF STREAMS.ON GOD MOST OF YOU NIGGAS CANT SAY THE SAME.WITHOUT RAP YOU NIGGAS WOULD BE DONE DONE BUM BUMS “FACTS”

A YO @50cent ITS TUESDAY WYA IM PULLING UP..I NEED MINES 🦍 YOU  @unclemurda AND @tonyyayo OUT THERE LIVING YALL BEST LIFE LIKE I DONT NEED MY VERSE  TALKING ABOUT PASSPORT GANGFUCK THAT!!
431

A YO @50cent ITS TUESDAY WYA IM PULLING UP..I NEED MINES 🦍 YOU @unclemurda AND @tonyyayo OUT THERE LIVING YALL BEST LIFE LIKE I DONT NEED MY VERSE TALKING ABOUT PASSPORT GANGFUCK THAT!!

“Never interrupt your enemies when they’re making a mistake.” Just pray for them and if that don’t work lay on them I hope that dont go over y’all heads
275

“Never interrupt your enemies when they’re making a mistake.” Just pray for them and if that don’t work lay on them I hope that dont go over y’all heads

I think @swaggy.jazzy_2x wanna battle me you think she want that smoke  wit me or nah ?
1.7K

I think @swaggy.jazzy_2x wanna battle me you think she want that smoke wit me or nah ?

RAPPER VS BOXERS IM HOLDING US DOWN OR NAH
719

RAPPER VS BOXERS IM HOLDING US DOWN OR NAH

You can’t be a champion with no proof,I hope that dont go over these Niggas heads 🦍
606

You can’t be a champion with no proof,I hope that dont go over these Niggas heads 🦍

“If you don't build your dream someone will hire you to help build theirs” We gonna create our own destiny!! I hope that dont go over they heads 🦍!!  By : @5thave_native
271

“If you don't build your dream someone will hire you to help build theirs” We gonna create our own destiny!! I hope that dont go over they heads 🦍!! By : @5thave_native

Same Night, Same Fight But One Of Us Cats Ain’t Playing Right I’ll Let You Tell it.(sb) @gervontaa ain’t even let our seats get warm he went 🦍 shit !
#HOPETHATDONTGOVOVERYAHEAD #RINGSIDE 
#GOODWIN
by: @5thave_native
369

Same Night, Same Fight But One Of Us Cats Ain’t Playing Right I’ll Let You Tell it.(sb) @gervontaa ain’t even let our seats get warm he went 🦍 shit ! #hopethatdontgovoveryahead #ringside #goodwin by: @5thave_native

D.C THOUGHT IT WAS GOING DOWN
4.6K

D.C THOUGHT IT WAS GOING DOWN

THEY HATE IVE BECAME GREAT UM!!
512

THEY HATE IVE BECAME GREAT UM!!

The purpose of life is not to be happy. It is to be useful, to be honorable, to be compassionate, to have it make some difference that you have lived and lived well.I hope that doesn’t go over y’all heads
849

The purpose of life is not to be happy. It is to be useful, to be honorable, to be compassionate, to have it make some difference that you have lived and lived well.I hope that doesn’t go over y’all heads

WHEN THEY SHOOT YOU GOTTA DUCK AND BULLETPROOF THE TRUCK CAUSE IT FEELS LIKE REAL NIGGAS IS RUNNING OUTTA LUCK 
 BY: @5THAVE_NATIVE
269

WHEN THEY SHOOT YOU GOTTA DUCK AND BULLETPROOF THE TRUCK CAUSE IT FEELS LIKE REAL NIGGAS IS RUNNING OUTTA LUCK BY: @5thave_native

I AINT GO GOLD,PLATINUM OR DIAMOND YET. I AINT GONNA PLAY WITH NONE OF YALL NIGGAS‼️ IM ON A MISSION ‼️IM OUTSIDE 🦍
211

I AINT GO GOLD,PLATINUM OR DIAMOND YET. I AINT GONNA PLAY WITH NONE OF YALL NIGGAS‼️ IM ON A MISSION ‼️IM OUTSIDE 🦍

TO ALL THE CELEBRITIES & ARTIST THAT I FUCK WIT. ITS A DIRTY GAME OUT HERE PROTECT YOURSELF. I COULD’VE BROUGHT A WATCH OR TWO BUT I INVESTED MY MONEY IN SOMETHING THATS GOING TO KEEP ME AND MY FAMILY SAFE WHEN WE’RE RIDING THROUGH. USE MY NAME AND YOU’LL GET 10% OFF. @execarmor THEY THOUGHT THEY WOULD CATCH ME IN THE DROP LOL NAH THEY WON’T CATCH ME IN THE TRUCK EITHER... I HOPE THIS DONT GO OVER YALL HEADS
680

TO ALL THE CELEBRITIES & ARTIST THAT I FUCK WIT. ITS A DIRTY GAME OUT HERE PROTECT YOURSELF. I COULD’VE BROUGHT A WATCH OR TWO BUT I INVESTED MY MONEY IN SOMETHING THATS GOING TO KEEP ME AND MY FAMILY SAFE WHEN WE’RE RIDING THROUGH. USE MY NAME AND Y

Be brave enough to live the life of your dreams according to your vision and purpose instead of the expectations and opinions of others.
271

Be brave enough to live the life of your dreams according to your vision and purpose instead of the expectations and opinions of others.

MY BABY MOMMA HARDER THEN ALOT OF YOU NIGGA’S ‼️KEEP IT ONE HUNDRED I HIT THE LOTTERY NIGGA‼️ HAPPY BIRTHDAY @swaggy.jazzy_2x
by: @5thave_native
746

MY BABY MOMMA HARDER THEN ALOT OF YOU NIGGA’S ‼️KEEP IT ONE HUNDRED I HIT THE LOTTERY NIGGA‼️ HAPPY BIRTHDAY @swaggy.jazzy_2x by: @5thave_native

WHEN @lifeofdesiigner THOUGHT THE PROP GUN FOR THE VIDEO WAS REAL  TALKING ABOUT I SHOT HIM LMAO NAH THIS SHIT GOT ME DYING RIGHT NOW
4.2K

WHEN @lifeofdesiigner THOUGHT THE PROP GUN FOR THE VIDEO WAS REAL TALKING ABOUT I SHOT HIM LMAO NAH THIS SHIT GOT ME DYING RIGHT NOW

I REALLY HAD A BLAST SHOOTING THIS VIDEO...LINK IN MY BIO DIRECTED BY- @willc_streetheat
480

I REALLY HAD A BLAST SHOOTING THIS VIDEO...LINK IN MY BIO DIRECTED BY- @willc_streetheat

Load More